marți, 4 octombrie 2011

Promovarea

Majoritatea considera promovarea ca fiind secretul succesului in afaceri. Multe companii isi promoveaza produsele sau serviciile pentru a atrage un numar cat mai mare de clienti, pentru a-si implementa o mai buna imagine pe piata si pentru nenumarate alte motive. Dar ce este pana la urma promovarea? Promovarea creaza o anumita imagine cu privire la un produs, serviciu, eveniment, idee, organizatie, schimba opinii si atitudini in randul unor categorii de public si determina audienta sa actioneze intr-o anumita directie.

Intr-un curs al Universitatii Virtuale de Afaceri este specificat, pe buna dreptate, sa nu se faca confuzie cu propaganda, publicitatea sau reclama. Ce-a dintai reprezinta o actiune de raspandire a unei idei ce prezinta si sustine o teorie, partid politic si are ca scop convingerea si castigarea de noi adepti. Publicitatea este o tehnica de promovare iar reclama reprezinta anuntul publicitar propriu-zis.

Reintorcandu-ma la promovare, trebuie tinut cont ca aceasta nu determina in mod direct si obligatoriu o crestere a vanzarilor. Cum ma mentionat la inceput, aceasta pun intr-o lumina mai buna produsul, il plaseaza pe piata, creste imaginea companiei, interesul publicului, creste increderea clientilor si angajatilor in companie. totul depinde de obiectivele ce doresc fi atinse prin campania de promovare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu