marți, 4 octombrie 2011

Cine? Ce? De ce?

Dupa ce m-am gandit o vreme, am luat decizia de a crea blogul asta. Nu sunt un bloger infocat, nici PR sau scriitor asa ca o sa incerc sa scriu cat se poate de simplu, pe intelesul tuturor. Ma ocup de marketing de film de cativa ani si, de curand, am inceput sa ofer consultanta in promovare, sa fac campanii si nu numai, pentru companii mici si mijloci.

Am observat ca multi antreprenori, care conduc afaceri mici si mijloci, nu stiu mare lucru despre ce inseamna o campanie de promovare, marketing si refuza sa isi promoveze afacerea pentru ca o considera foarte costisitoare. Nici nu ii acuz, pentru ca daca nu le-a fost explicat si prezentata o idee de afacere care nu implica un buget foarte mare, de unde sa stie? Intr-adevar, exista multe bloguri, site-uri care iti ofera idei de cum sa iti promovezi compania dar cate din ele iti dau idei concrete, aplicate in Romania, in romana si axate pe profilul activitatii companiei tale?

Asa ca m-am decis sa sa scriu. Scriu pentru cine vrea sa citeasca, pentru cine e interesat, pentru actuali si viitori antreprenoiri si, de ce nu, pentru studenti. Chiar imi invit cititorii sa comenteze la postari, sa puna intrebari si sa dezbatem subiecte. Pana la urma si eu mai am de invatat foarte multe.

Nu consider si nici nu sustin ca stiu foarte multe dar, sa zicem ca as avea ceva timp pe care il umplu citind carti, cursuri de marketing, campanii de promovare, siteuri, bloguri si tot ce tine de marketing.

Asa ca va invit sa cititi, sa intrebati, sa comentati, sa propuneti si sa dezvoltam impreuna campanii de promovare low cost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu